Lördag 27 augusti 2011

Gääääääsp!! GUD, vad jag har sovit för lite denna natt! Vi bor ändå i ett område där det ofta är knäpptyst på nätterna men denna kväll/natt var det några skitungar som hade fest och spelade så högt att hela området DÅNADE! Jag somnade inte förrän kanske kl 3 imorse! Jag mötte mamma precis på nedervåningen som också gått upp och hon började prata om "de äldre" som hade fest igår! Jag ba "de äldre"?? Hon ba "Ja, de spela ju låtar som Thomas Ledin och så?" 

"Aaah jo och 'vill du ligga med mig då' ugh!" Jag var så nära på att dra på mig en jacka och marschera över dit och sparka upp dörren och sedan öst en full hink med vatten över stereon! Hehe, sorry men jag var så förbannad och nu är jag så sjuukt trött =( 

Bilder sägen mer än tusen ord, va?


Nu drar jag iväg till jobbet, vi hörs på min lunch ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0