Lugn lördag!

Vad snabbt den här dagen har gått! Det känns verkligen inte som att jag har jobbat i åtta timmar idag, jätteskönt! Nu ska jag åka hem och äta middag med pappa och brorsan som är på besök, sen softa framför någon film innan jag går och lägger mig! Imorgon jobbar jag 9-19 så jag måste gå upp redan kl 7 för att hinna duscha, äta frukost och så innan jag åker!

Nu när Anna och jag har köpt flygbiljett så känns det så mycket lättare att jobba, nu har jag målet och om 10 veckor och 3 dagar så är vi där!! =) Det kommer antagligen bli mycket tjat om Sydamerika från min sida denna höst hehe, inte som tiden innan jag åkte till Indien och var livrädd för att lämna mitt Sverigehem! Då typ ignorerade jag det faktum att jag skulle flyga dit om några veckor för jag var så nervös! Jaja, vi hörs lite senare ikväll igen, kramkram ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0