Måndag 1 augusti 2011

Pjuh.. Godmorgon allihopa! Vilken kväll det var igår!! Det var fullsmockat inne på denna enorma park och efter två förband så startade Bon Jovi runt 21.10, då var det nästan helt mörkt ute! Energin de hade var enorm och man kunde se att de gav allt de hade kvar eftersom det var den sista konserten på turnén! Publiken var helt galen ochskreksjöng med till varje låt, helt underbart! Jon sjöng även Its hard letting you go men då släcktes det ner och folk var tystare och verkligen LYSSNADE istället!

I slutet körde de ÅTTA stycken encores, eftersom publiken skrek tillbaka dom hela tiden och Jon inte ville sluta! =) Det bästa var när de kört Living on a prayer och tackat oss, då var de påväg av scenen men vänder om pga våra skrik och kör Always! Den enda låten jag verkligen ÖNSKAT att de skulle köra och så fick jag den!! Efter det körde de även I love this town, I believe OCH twist and shout och då började halva arenan dansa runt! Konserten slutade inte förrän 00.15 inatt, de körde alltså i över tre timmar!!

Jag hoppade och sjöng med som vanligt konstant, så efter konserten var vi alla HELT lambrutna! Dock var det sjukt värt det, en helt underbar konsert av mitt favoritband och jag ber att de nån gång ska komma tillbaka till Sverige också! Det var många flaggor inne i arenan igår, allt från England till Argentina men ingen från Sverige! Jag glömde ju min flagga hemma men aja, om det här var min sista konsert med dem så är jag supernöjd! Dock hoppas jag innerligt att det inte var det, jag kan faktiskt inte se framför mig att Bon Jovi lägger av!

Bilder från gårdagen, innan konserten!


We're in!!



Anna var superlycklig för hon lyckats köpa en konsertbiljett, snacka om tur vi hade att
vi hittade 2 tjejer som råkade ha en extra Golden Circle att sälja!!


Hängivna fans Bon Jovi har i Lissabon, de delade ut lappar om 3 olika "actions" som
skulle göras under konserten för att visa vår kärlek för Bon Jovi!


Tydligen är det portugisiska fanclubs-låten I Believe med Bon Jovi så därför skulle alla
hålla upp pappret och visa att vi ville höra den låten.. gissa om vi fick det i slutet! ;)     


Det är så roligt att Lissabons flygplats ligger typ mitt i stan så flygplan flög preciis över
oss under dagen plus en tid in på konserten! Varje gång ett kom så jublade alla, haha!



FULLpackat med folk var det, 75.000 pers!


Bilder från konserten kommer snart, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0