Måndag 22 augusti 2011

Godmorgon! Det var inte alls jobbigt att gå upp denna morgon faktiskt, jag gick iofs och la mig redan vid 22-tiden och somnade ganska fort! =) Skönt, då kan jag köra detta 9-timmarspass och sen möta upp min Anna för att planera Sydamerika efter jobbet! Vi måste diskutera lite hur vi vill åka i början och så, de två första veckorna i Kuba blir mer semester men självklart vill vi ändå resa runt lite och se mer än en strand!

Nu hade jag tänkt gå ner för att käka frulle, men jag är verkligen inte hungrig, det är jag sällan såhär tidigt på morgonen då känns som att man precis åt middag typ haha! Vilken tur att jag får frukost på jobbet när man börjar såhär tidigt =) 

Hörs när jag har lunch igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0