Måndag 8 augusti 2011

Tjo! Jag har precis vaknat och är redan nervös! Idag är en stor dag för mig, jag ska boka tid för min tatuering!! Jag är galet nervös, undrar hur ont det gör och om den blir ful om jag skakar för mycket?? Hehe, okej har typ aldrig sett nån av mina vänner få en ful tatuering och ingen av dom har en ovanligt hög smärtgräns så det borde gå bra.. Dock kanske tatueringen blir av tidigare än väntat, som det ser ut nu så kanske det blir redan denna vecka!! 

Om de har tid så kör vi på det, det ska ändå regna och vara dåligt väder plus att jag ska ha den i nacken så då kan jag täcka den från sol med håret och kläder! Jag är även ledig från jobbet några dagar senare i veckan så då passar det perfekt, hoppas dom har tid! 

Nu drar jag ut på en springrunda!


Its finally time soon!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0