Mysig eftermiddag på stan!

Jossan och jag satt på ett fik vid Fridhemsplan och pratade i nån timme om hennes tre veckor på Las Palmas + fem dagar i Barcelona, och jag berättade om vad jag haft för mig här hemma! Sen tog vi en sväng på stan och kollade lite i affärer och planerade även en utgång imorgon, Cissi ska med också! Vintern 2009-2010 var vi tre ute jätteofta och dansade järnet, de andra tjejerna var utomlands eller pluggade i andra städer så det var bara vi tre kvar! 

Vi hängde mycket på Collage då och även ställen på Söder, det ska vi kul att dra ut imorn! Dock ska nog många fler än bara vi tre ut + att vi inte har råd att dra ut och klubba så det blir väl bara häng på nån pub på Söder! =) Ah, det blir nice i alla fall! Btw, när jag åkte hem från stan idag så öppnade sig himmelen totalt, regnet bara öste ner så jag vart en blöt råtta på min cykel!

Min fina Joss idag på fiket, så avis jag är på hennes bränna!!

Postat av: jossan

brännan försvann imorse!!!:( oh no!! jag hatar mitt vanställda ansikte nu!! några små bruna fläckar kvar vid hårfästet som inte går bort med peelingen! jävla BAJS...snygg man kommer va ikväll då..men vi köör visst!?!?:D

2011-08-19 @ 12:25:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0