Olyckshändelse i tunnelbanan!

Det stod det när jag kom ner till t-centralen, så tunnelbanan var avstängd mellan Gamla stan och Karlaplan.. Ersättningsbussarna hittade jag inte och efter 10 timmars jobb så var jag alldeles för trött så jag ringde hem för att kolla om mamma och pappa visste nån buss som gick till ropsten istället! Då sa pappa att han kunde hämta mig i stan och sen hämtade vi även cykeln som jag parkerat vid ropsten, TACK! 

Jag undrar dock vad som hänt i tunnelbanan, antagligen att någon hoppat/ramlat ner på spåret.. =/ Sen när vi kom hem i alla fall så åt vi tacos till middag och nu ska vi se på film, mamma har köpt hem en skål med godis! Det blir med andra ord ingen utgång ikväll, vi kör den imorgon istället då vädret är så tråkigt och det passade bättre för Sandras vänner då också!

När jag kom hem så fick jag sitta ihoptryckt i hörnet vid min dator då vinden var nere,
mamma och pappa har röjt undan massa grejer som stått i deras arbetsrum & skräpat!


Tacksam för att jag har en så snäll pappa som hämtade mig i stan!


Ha en mysig söndagskväll, det ska jag ha i alla fall ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0