Onsdag 24 augusti 2011

Godmorgon! Mamma väckte mig kl tjugo i åtta imorse och viska i mitt öra jättefort "jamåhonlevajamåhonlevajamåhonlevautihundradeårjavisstskahonlevajavisstska
honlevajavisstskahonlevautihundrade åååår GRATTIS ÄLSKLING VI SES IKVÄLL!"Ja,
idag fyller jag faktiskt 22 år och har knappt tänkt på det förrän dagarna började närma
sig och inkorgen svämmar över med facebookmeddelanden, jag kommer inte ihåg hur
det var innan facebook och man "endast" fick sina grattis på sin mobil eller från 3 internetvänner på Lunarstorm! ;) Haha närå men facebook är ju bäst på detta sätt, jag var bäst på att glömma födelsedagar tidigare men nu är det omöjligt så länge man är vänner där!

Jag på min födelsedag 2010!


Nu ska jag dra ut och springa, fick sms av Nadia imorse som tipsade mig om att ta med en tårta att äta under tiden så jag inte tynar bort i mina äldre dagar :P


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0