Onsdag 31 augusti 2011

Morrnmorrn! Jag väcktes av mitt alarm imorse då det är dags att gå upp och fixa iordning mig innan jag åker till jobbet! 2 minuter efter jag vaknat får jag ett sms från Anna: 

Aaah känner nån sorts frihet börjar bubbla från tårna.
kan det vara så att det är prick 2 månader tills vi åker idag :D

Yep, om två månader åker vi till Kuba och waah det ska bli så sjukt nice!! Jag har jobbat som en galning i så många månader för detta, snart får jag vara fri igen i resandet! Men innan dess ska pappa och jag till St Petersburg också, det ska bli så sjukt mysigt! Det finns så mycket att se där men vi kommer ha nästan 3 hela dagar på oss, så det går nog bra! =) 

Resa är lätt det bästa som finns! :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0