Söndag 14 augusti 2011

Hejhej! Dålig uppdatering igår men jag kom bara hem och vände efter jobbet, jag åkte in till stan och mötte upp Marcello! Vi gick runt och pratade i nån timme innan vi drog upp till Vitabergsparken och placerade oss på en gräsplätt på hans filt med en nice utsikt! =) Marcello hade dragit med sig en flaska vin också så vi köpte muggar på 711 och satt där och smuttade!

Vi chillade kvar ända tills halv ett på natten och pratade om allt mellan himmel och jord, det var sjukt mysigt! Sen åkte vi hem till honom och jag somnade så fort han släckt lampan, jag var så himla trött!! Nu är jag på jobbet igen och börjar om typ 20 minuter, efter jobbet idag ska jag hänga med Mika och sen sover jag hos Sandra då jag börjar jättetidigt på jobbet imorgon! Sandra bor så nära jobbet att jag slipper gå upp mitt i natten som  jag typ behöver när jag sover hemma!

Marcello fotade nån muppig bild med sin Iphone igår haha!
  

Bilder kommer antingen ikväll från Sandra eller imorgon eftermiddag! Bloggar igen när jag har lunch ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0