Söndag 21 augusti 2011

Morning buds! Hoppas allt är bra med er, jag är rätt trött men har ändå lyckats dra upp mig själv i tid! Igår kväll började jag titta på deckaren Kommisarie Banks och just detta avsnitt var så vidrigt hemskt (självklart var jag ändå tvungen att sitta uppe och se klart på hela, fett rädd), så när jag väl skulle gå och lägga mig var jag helt skakis! Jag släcker lampan men som vanligt tog det mig inte mer än nån minut att tända den igen och så somnade jag, dock vaknade jag imorse med släckt sänglampa så jag kanske släckte den i sömnen eller nåt! =P 

Jag är så lättskrämd när det kommer till skräck/deckarfilmer att jag borde bara inte titta på dom, men det är oftast i såna fall som man har svårt att låta bli! Jaja, nu ska jag ner och äta lite frukost och sen pallra mig till jobbet som vanligt, idag blir det 10 timmars jobbpass med massa OB! =) Hörs på lunchen ♥

Orkar inte ta nån bild denna morgon men hitta en bild jag tog med camen förra helgen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0