Söndag 28 augusti 2011

Vilka underbara vänner jag har, gårkvällen startades hos Marcello, Nima och Stella där jag fick låna deras dusch innan jag fick middag och låna en tröja då min hade gått sönder (fråga inte)! Sen fixade Marcello och jag en varsin drink och softade på balkongen innan vi drog oss in till stan och mötte upp Carolina, Micke, Måns, Niklas och hans vänner! Vi gick till Mest och hade astrevligt där och fler folk droppade in under kvällens gång! Vid midnatt åkte jag, Sandra, Fredrik, Marcello, Carolina, Micke och Måns vidare till Fashing där Bonnie jobbade i dörren! 

Det bästa var att även om kön var aaslång så behövde jag inte mer än vinka till Bonnie så släppte vakten in oss 6 före alla andra! Kvällens tema var soul så vi dansade järnet i 2 timmar och hade asroligt! Runt 2-tiden var vi så trötta och hungriga så vi drog till Burger King och käkade innan vi åkte hemåt! Nu sitter jag hemma hos Sandra helt nyvaken hehe, snart ska vi ner på stan och käka frukost/lunch innan vi börjar jobbet! 

TACK alla för igår och att ni fanns där för mig, jag älskar er! Lite bilder kommer senare innan jobbet, Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0