ST PETERSBURG!

Jag kunde inte låta bli, jag har lyckats klämma in ännu en weekendresa innan min stora resa till Sydamerika blir av! Denna gångska jag till St Petersburg tillsammans med min älskade pappa, detta var min födelsedagspresent till honom och han blev så glad! Både pappa och jag är intresserade av historia och den staden har väldigt mycket historia och kultur, det verkar vara en fantastisk stad! 



Om en månad åker vi iväg i 3 dagar, så kul det ska bli att få åka iväg bara jag och pappa! Vi har aldrig gjort någonting bara han och jag förut, jag har fixat ett bra hotell i centrala St Petersburg med jacuzzi! ;) Det var en jättebra födelsedagskväll för pappa, vi åt kräftor och pratade gamla minnen! Av Amanda & Viran fick han en springdräkt som han hade önskat sig och av mamma fick han en härlig spabehandling på kryssningen de ska på (kryssningen fick mamma och pappa av Amanda och Elvira i julas när jag var i Indien)!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0