Time to sleep!

Jaa, det var ju en lång och trevlig söndagskväll hehe.. Jag slutade jobbet kl 19 och började då gå mot centralen, när jag kommer fram dit märker jag att plånboken är kvarglömd på jobbet! Efter många suckar så vänder jag om för att hämta den, Bonnie var i telefonen och muttrade med mig haha! Väl i ropsten hämtade jag cykeln och åkte hem med henne i telefonen hela vägen! 

När jag kom hem så stod en jätteglad pappa i köket och lagade en så himla god middag, stackars mamma gick runt och ojade sig av all träningsvärk efter en yogahelg, Elvira var lite trött men mådde annars bra, Amanda smsade att hon var påväg hem från Nisse men att trafiken gick segt! Det känns så galet att vi alla bor hemma igen, även om det är väldigt tillfälligt!

Det är faktiskt ganska mysigt ibland måste jag erkänna, pappa hade fixat fläskkotlett med potatis & brunsås och blomkål till middag! Vi spenderade en stor del av middagen till att prata om båten/fartyget Mars som kan ha blivit funnen efter 500 år på 75 meters djup!

En enorm båt på 80 meter som blev bombad och sjönk, tänk hur mycket historia som ligger där på havets botten! Hoppas verkligen att det är den, så intressant att få höra om allt de hittar! =) Kul att ha en så pass historieintresserad pappa som jag har, allt från musiken till historiska fynd kan han allt om! 

Hittade en bild på mig och pappa som är från Virans födelsedag 2009, jag minns att jag hade världens påsar under ögonen för jag var så trött (därav pekar jag på påsarna som inte syns så bra på bilden), jag hade jobbat astidigt denna dag innan födelsedagsfirandet!


Nu måste jag hoppa i säng, ska ju upp klockan fem, så sjuukt tidigt!! -.-


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0