Tisdag 2 augusti 2011

Godmorgon! Igår var jag i en sån ekstas efter konserten att jag inte tänkte på att det redan är augusti förrän senare på dagen! Igår hade vi i alla fall en mysig kväll här i vackra Lissabon! Vi åt buffémiddag på en liten restaurang (vi alla vart så mätta att vi typ rullade ut därifrån), sedan tog vi en promenad vid vattnet och bara njöt av staden! Vi gick dock hem rätt tidigt då vi var så trötta!

Ruth och Anna väckte mig för typ 10 minuter sen, jag var inne i en så stark dröm att jag var helt förvirrad när jag vaknade ur den så abrupt! Anledningen till att de väckte mig är för att vi ska till Akvarium-muséet idag, vi skulle gått dit igår men på grund av den enorma kön så sköt vi upp det! Det här är vår sista dag i vackra Lissabon, Annas och mitt plan går imorgon bitti så vi får utnyttja den sista tiden! =) 

Tre bilder från igårkväll!






Ha en fin dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0