Tisdag 9 augusti 2011

Vilken kväll det vart igår! Jag var så himla deppig på jobbet av olika skäl, jag trodde inget kunde dra upp mitt humör! Men när jag slutat jobbet så tar jag bussen in till Slussen och möter upp Sandra & hennes två brittiska killkompisar som hon lärde känna i Indien (typ dagen efter hon och jag började resa åt olika håll), som var helt underbara! Killarna blev ett par i Indien och träffades samtidigt som Sandra träffade sin James! 

Vi satte oss på Scandic Malmen och drack drinkar + vin till halv tre på morgonen och jag skrattade så mycket! De räddade min kväll totalt och idag vaknade jag upp på jättebra humör hemma hos Sandra, med katten Sickan i sängen! Nu är jag hemma i alla fall, var tvungen att ladda min mobil då batteriet tog slut igår! Det är bara jag och Kasper hemma och han sover gott i min säng! =) 

Lite bilder från igår!



Sickan!! =) 


Tack min bästa Sandra + Brendan och Stephen för att ni lyckades vända mitt humör och räddade min kväll, det här får vi göra om snart!! =) Så tråkigt att killarna åker hem imorgon redan, får försöka ses imorgon på dagen eller nåt! Nu måste jag äta frukost känner jag, hörs lite senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0