Torsdag 18 augusti 2011

Jag är UTVILAD!! Vad skönt det kändes att vakna upp nu när klockan ringde och inte vara aptrött! Jag låg i min säng med laptopen på magen och såg på O.C till 21-tiden igår, sedan borstade jag tänderna och la mig i sängen för att sova! Jag måste somnade runt 22.30 för jag låg och läste ganska länge men då har jag ändå sovit i 8 timmar, jag var så himla trött! 

När jag mår sådär så tar jag ofta fram O.C-boxarna även om jag sett alla avsnitten, de är så lätta att titta på och är så förutsägbara men ändå underhållande! Typisk amerikansk såpa med andra ord hehe, det är ändå skönt att de finns! Nu tänkte jag käka lite frukost och sen ta cykeln till jobbet, jag ska jobba samma pass idag som igår! 

Igår slog det mig hur sugen jag var på fil och flingor, så jag köpte hem rågfras och yoghurt vilket blir min frukost denna morgon! =) Yum!

Bloggar igen när jag får min frukostrast på jobbet ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0