WANTED DEAD OR ALIVE - live from Lisbon!



Bon Jovi har verkligen talangen att få med publiken till 100 % Den här videon filmade jag från konserten förra helgen vilket är anledningen till att den inte är så bra filmad hela tiden, jag ville njuta av låten samtidigt men ljudet är bra i alla fall!

Postat av: Anonym

Jag har hört att Bon Jovi ska ta två års paus nu, är det sant?

2011-08-07 @ 12:32:28
Postat av: Tillan

Svar: Jag vet faktiskt inte, Bon Jovi har inte gått ut med något själva! Det enda jag vet är att när jag var på konserten i Lissabon den 31 juli (vilket var den sista konserten på denna turné) så var det sista Jon sa: "See you soon again!" Så tillbaka kommer dom nog! =) De behöver nog en paus för att uppskatta turnerandet och så igen, de såg väldigt trötta ut i slutet!

2011-08-07 @ 12:58:55
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0