Woho, 22 år idag!

Heej, förlåt för så dålig uppdatering men jag har jobbat sen 11 imorse och kom hem för en timme sen! Mamma och pappa hade dukat upp middag till mig med ljus och vackra blommor från trädgården, bredvid stod 2 paket! Gullisar! Jag hade ju redan fått paket dagen innan men ändå hade de köpt lite till, ahw jag är så tacksam att ha så fina föräldrar som fixar och köper hem god mat även fast jag kommer hem så sent som nio
på kvällen från jobbet! 

Jag minns hur mycket jag ÄLSKADE att fylla år när jag var yngre, som alla andra barn (dagen efter julafton var nästa high light min födelsedag och så gick det runt, haha) Men det är alltid mysigt att umgås med päronen en kväll och få god mat så födelsedagar är alltid en bra anledning till att umgås! =) Nu måste jag ner till familjen men TACK vänner och familj för alla sms, samtal, sånger och facebook-gratulationer ♥ 



Jag hade ju redan fått presenter av päronen men såklart kunde mamma inte låta bli att
ställa fram två till paket, i ena var det strumpor som jag tjatat om att jag behöver!


I det andra var det en fin silvrig klocka, jag som inte använt armbandsklocka på flera år
blev jätteglad! Det är jättebra att ha i Sydamerika också istället för att dra upp mobilen
varje gång man ska kolla klockan som jag gjorde i Indien! =P


Tack tack tack päronen och alla mina vänner, älskar er otroligt mycket!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0