Moving on!

Heey! Nu har jag antligen borjat rora mig vidare efter manga om och men i Montañita, det ar sjukt svart att lamna det stallet! Det var mycket kramar och byta e-mails innan jag och Kate tillslut kom pa bussen mot Guayaquil i forrgar, Kate var namligen tvungen att aka den dagen for att mota sin mamma Guayaquil sa da passade jag pa att haka! Det har blivit manga sena natter och mycket dans sa pa bussen var bade Kate och jag helt utslagna!

Vi kom fram runt halv tva och skulle da mota upp hennes mamma, vi kom aven pa att var van Carlos bor i Guayaquil men vi visste inte hur vi skulle fa tag pa honom! Vi skriver pa facebook via internetcafé och tar sedan en taxi till samma omrade som han bor i da det ska vara det basta! Vi checkar in i ett dorm-rum och lagger oss sedan for en siesta, jag sov bara nan timme innan jag hoppade in i duschen och borjade fixa mig infor kvallen!

Kate och jag bestamde oss for att dra ut och dansa i Guayaquil da vi hort Carlos prata saa mkt om hur nice festlivet ar dar, sa vi drog ut och dansade nagra timmar och det var minst sagt en upplevelse! Killarna pa klubben foljde efter oss, de som jobbade pa klubben fick typ agera livvakter och sla bort killar.. Helt stort! Anyway, vi tog oss hem vid 2-tiden och da motte jag upp Carlos for en nattpromenad innan vi gick och la oss!

Idag var jag sa himla trott och kande minst av allt att satta mig pa en buss, men vi skulle bestamt rora oss vidare sa det var jag tvungen till hehe! Carlos tog med mig till nat stalle for att ata fisksoppa till frukost(?!) tanken som raknas I guess.. Vid 13-tiden idag akte jag, Kate och hennes mamma till busstationen och tog en buss till Cuenca dar vi ar nu! :) Det ar sa himla vackert har, vi bor hogt uppe i bergen (las: uppe bland molnen, det ar kallt har ocksa), vi ska stanna har i en natt innan vi ror oss ner mot Vilcabamba vilket ar en liknande stad men tydligen annu finare!

Last pics from Montañita!

Kims och hennes mans restaurang! Vad jag kmr sakna dom, jag och Kim kanske ska
aka tillsammans till Indien i framtiden.. det skulle vara underbart!
  

Pa kvallen satt vi som vanligt pa Abus restaurang och forade lite och pratade! Nataly pa
bilden ar fran Ryssland men har bott i Montañita i 10 manader, hon reser runt i varlden
och hittar olika sma jobb for att klara sig! Har gor hon vaskor och annat av gamla trojor
och sadant som ska slangas i alla fall, hon ar sa duktig och kreativ pa att skapa dem!
  
   
 
  

Mike (aka Box haha) och Grandt fran Sydafrika, helt underbara manniskor!
 

Hela ganget vid coctailstanden utanfor Caña Grill, Sa stort softa manniskor!
 
 

Jag filmade lite ocksa!
 

 
     
     

Hostelet i Guayaquil!


Kate och jag igar kvall, fett taggade for salsaklubb!
 

Nu ska jag, Kate och hennes mamma ga ut och kaka nanting och sen se pa film i deras rum.. Vi ar alla helt slut! Imorgon ska vi ga runt har i Cuenca och turista lite innan vi aker vidare, ska ta massor med bilder! Amanda, du skulle ALSKA det har stallet! Puss pa er alla dar hemma!

Postat av: joel

tja, härlig blogg du har, jag kollar efter lite tips på priser överlag och hotell rekommendationer, jag och mina två polare kommer hamna där efter nyår för att surfa och ha kul, just nu är vi i colombia och reser ner mot quito och galapagos, hoppas ni har en fortsatt trevlig resa.

2011-12-05 @ 02:56:07
Postat av: Mandy - En Musikblogg

fan va nice ställe det verkade vara tillan. :D haha när du filmade close up på han breve dig du ba "HI" =P

2011-12-05 @ 11:44:34
URL: http://mandybeem.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0