2 bilder från Indien!




Hittade 2 bilder som Sandra tog på mig från Indien, detta var under tiden vi jobbade på skolan så kanske 2 veckor efter vi startat vår långa resa i Indien! Båda bilderna minns jag verkligen när dom togs: 

Den första bilder togs i Mamallapuram när Sandra och jag hade åktdit över en kväll för att kolla internet och käka middag! Jag fick sms av Elvira då där det stod hur mycket jag hade fått in i lön (fick min sista lön från Coop när jag kom till Indien), och det var dubbelt så mycket av vad jag förväntade mig så jag vart såklart superglad! 

Den andra bilden är tagen i vår favorit-richa som alltid hämtade och lämnade oss när vi skulle till och från Mamallapuram (han var med andra ord billigast haha). I hans richa så var det som batman-teckan på sidorna som ni ser, så jag försökte se ut som en Superman för att passa in, haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0