En härlig helg med tjejerna!

Heej hej på er! Nu är jag hemma igen efter en helg som innehållit massvis med vin, god mat, underbara människor, regn, sol och SLAPP! Först var det bara jag, Sofia och Jossan som var där med Jossans pappa Christer och hans fru Malin! Vi lagade jättegod mat och pratade hela kvällen, drack vin och åt choklad! =) Cissi kom senare på kvällen och joinade oss, vi satt uppe och pratade och hade det jättemysigt och kom inte i säng förrän 3 på morgonen! 

Dagen efter vaknar jag och av lycka ser Cissis fot i den stora sängen, jag hade alltså inte sovit längst haha! Då ser jag Astrid komma gåendes, äntligen kom den sista bruttan för att joina oss också! Denna dag låg vi vid bryggan med soft musik och solade och drack vin heela dagen! Vi tog även ett par dopp (mitt första i år) och det var sjuukt kallt! Jag hade inte badat sen Indien och där var det ju räätt mycket varmare.. Sån badruka jag har blivit! 

Efter det drog vi upp för att hjälpa till med middagen, äta lite snacks och prata mer! Kvällen blev väldigt lik kvällen innan jag och det bästa var att få ha en hel helg levandes i sköna mjukiskläder och slippa smink! Okej, jag brukar iofs inte sminka mig förutom när jag ska ut men i alla fall, det är något speciellt med landet! Malin och Christer har även gjort det så fint på deras land (se bilder nedan), man vart nästan lite avis!  

Det är dock väldigt skönt att vara hemma nu, jag har inte sovit i min säng sen i måndags! Först var jag ju i Oslo sen sov jag hos Sandra och nu på Jossans land i 2 nätter! Mamma ropade nyss på mig och sa att en jättebra film har börjat på TV men jag känner just nu bara för att sitta i mitt rum med stängd dörr och bara vara för mig själv, asskön! 

Bilder från i helgen!

Christers och Malins fina drömhus!









Fördrink innan middagen!











De fyra eviga blondinerna.. 




Dags att sova!


The late sleepers, Cissi och jag gick upp typ 2 timmar efter alla andra! ^^, 










The bay watch pooooouse.. ich...






På vägen hem idag körde vi förbi Max för att handla lunch hehe! 


Tack brudar för en awesome helg, nu ska jag SLAPPA för nästa vecka drar massa jobb igång! Vi hörs om ett par timmar igen, kramkramkram ♥

Postat av: Sofia

HUUJA vilka bilder!

2011-06-21 @ 00:45:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0