En till resa inplanerad..

Åh, nu kanske jag drar iväg och reser om redan en månad igen! Det blir i sådana fall till en storstad i Europa som jag inte besökt ännu, vi spikar det ikväll ifall vi åker eller inte men det skulle vara så roligt! Om jag ska klara av det får jag lägga till ännu ett kol på jobbet och leva ännu mer snålt, jag ska ju fortfarande lägga undan största delen av lönen till min sparkassa inför Sydamerika!

Men jag har levt efter detta motto sen jag var liten, vill jag så kan jag! Det löser sig alltid på något sätt men brinner jag verkligen för något så kämpar jag tills jag får det! Även om jag får leva otroligt snålt så är det värt det i slutändan, så länge jag inte börjar låna pengar jag inte har eller tar från mina sparkassor så är det bara att köra!

Detta är staden vi kanske ska åka till, hoppashoppas att jag får ihop det!
 

Postat av: Susann Arnehed

Goddag! vad kul din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. :) Hoppas du har en bra dag :p

2011-07-01 @ 13:59:58
URL: http://jade.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0