Fredag 10 juni 2011

Idag är det dagen D för lil sis, idag tar hon studenten!! Mamma väckte mig nyss för hon skulle åka och handla för typ 6e gången och även köra Viran och pappa till skolan så de ska hinna repa! Efter det kommer hon hem och lämnar maten, hämtar mig och så åker vi till skolan för att sneaka in och kunna se sis uppträdande! Det ska bli så himla roligt att se, låten Elvira ska sjunga kände jag igen för Michael Jackson gjorde en cover på den i ett av sina soloalbum under Jackson 5 tiden från 1972!

Jag ska såklart filma uppträdandet så ni kommer få se det senare också! =) Nu måste jag fixa mig lite så jag är helt redo tills mamma kommer tillbaka för att hämta mig! Hela denna dag och kväll kommer gå åt att fixa och dona inför Virans student och sen så kommer hela kvällen gå åt till att fira den! Vi hörs i alla fall under dagenett par gånger till, pusspuss! 

Hittade nyss big sis i bäddsoffan och ALLTID ligger Kasper vid henne, så fort hon är här
så sover han hos henne!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0