Fredag 17 juni 2011

Godmorgon folket! Hoppas allt är nice med er, jag sitter här och laddar upp mina videos från Bon Jovi-konserten på youtube så ni kan få se lite fler! Min kamera är så jäkla grym för ljudet och bilden på videosarna är så sjukt bra, ni ska få se snart! Annars då, gårkvällen var asnice i rålisparken!

Jag och syrran drog dit vid åtta-tiden på kvällen och joinade mina jobbarkompisar, Filip kom förbi senare också så satt vi där och drack vin och öl! Vi drog vidare vid halv 1 då det blev för kallt men ganska snart gick jag, syrran och Sandra till ett kebabhak och sen drog vi hem till Sandra och sov! 

Jag vaknade runt åtta imorse hos Sandra och då hade syrran redan dragit, tydligen hade jag sparkat henne i ansiktet och annat i sömnen! Hehe ups.. Jag kollade nätet fort på Sandras laptop innan jag åkte hemåt, idag ska jag baara vila och softa inne eftersom det ändå ösregnar! I eftermiddag åker Sofia och jag till Jossans landställe där vi ska spendera helgen!

Ikväll kommer Cissi och imorgon bitti kommer också Astrid, ni anar nog inte hur stolta vi är att vi har lyckats samla alla oss fem en helg på samma ställe.. Med våra scheman är väl det här första gången vi lyckats med detta sen Spanien 2007, fast då var inte Jossan med haha.. Aja sjukt med cred till oss! 

Lite bilder från igår







Nu ska jag fortsätta kämpa med mina videos och sen äta frulle!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0