Fredag 24 juni 2011

Jag och midsommarafton går inte speciellt bra ihop.. Förra året vart jag matförgiftad och låg hemma och spydde hela kvällen och i år är jag sjuk! Jag får dock skylla mig själv att jag låg uppe och tittade på OC och gjorde annat till halv fem imorse så då blir man kanske inte lika utvilad.. suck! Aja, jag jobbar ändå imorgon och på söndag och måste vara frisk till det, jobbet går som sagt först!

Mamma och pappa ska åka förbi Östermalmshallarna idag och köpa massa goda ostar och annat till maten ikväll, låter ganska nice faktiskt! Mamma sa även att hon kan fixa en blomsterkrans åt mig om jag bara bestämmer mig för att stanna hemma med dom idag/ikväll, haha! Det blir garanterat inget party eller drickande för mig idag men jag tänkte om jag bara skulle möta upp ett par vänner som ska fira Midsommar lugnt här i stan.. Ah jag får se.. 

Jag förra Midsommarafton, ser ni hur röd jag är i ansiktet och ögonen? Mådde baajs!
Delvis för att jag var matförgiftad och delvis för att det var årsdagen av MJs död, 25
juni 2010.. Imorgon är det två år sedan han dog, kan inte förstå hur det kan gå så fort..


Glad midsommar på er i alla fall!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0