Fredag 3 juni 2011

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig!!! =) Solen strålar ute i värmen och jag är ledig!! Det ska verkligen tas vara på för mig, men först satsade jag på att få sova ut! Igår jobbade jag dubbelpass (vilket iofs inte brukar vara så himla jobbigt men eftersom dagen startade så dåligt med en liten försovning..), sen när jag slutade jobbet så valde jag att promenera! Jag gick till Ropsten (ca 5-6 km) och tog sen en buss till Lidingö Centrum och gick sen hem därifrån (ca 3 km)! 

Mamma väntade uppe på mig tills jag kom hem så tog vi en kopp te ihop, den blev ganska kortvarig för GUD vad trött jag var! Nu tänker jag slänga i mig lite frulle och sen dra ut och lägga mig i solen på en av våra solstolar, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0