Söndag 5 juni 2011

Jag är väl en av dom få som längtar tills den här helgen är över, att jobba från 12-21 gör verkligen att jag missar precis hela dagen! Nästa vecka så jobbar jag mycket dagpass + att jag ska klippa topparna och slinga håret igen på tisdag, tänkte försöka börja med att göra det lite oftare så håret inte ser ut som en buske så fort jag kommer till frisören! Jag klippte mig ju ett par veckor efter jag kom hem från Indien så det har ju gått ca 3 månader nu vilket är lagom (jag brukar egentligen gå till frisören ca 2 ggr/år) 

Nu ska jag ner och fixa lite frukost och sen ta cykeln till jobbet, jag har tagit bussen de senaste dagarna istället för cykeln vilket är sjukt opraktiskt.. Men ibland är jag lat så då får det bli så, men ha en fin dag allihopa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0