GRATTIS SIS TILL STUDENTEN!!



Här kommer Viraan!! =D


Nu är det full rulle i köket som gäller! Mamma saknar dig Bonnie, haha!


Fan vilka flashbacks detta gav mig, jag gick ju ut samma gymnasium 3 år innan henne och nu stod Jossan och jag där med min familj på andra sidan istället..! Vi pussade och kramade på henne innan hon satte fart mot flaket, då passade vi på att handla det sista inför ikväll på Willys, väl inne så ser mamma och jag en man som hänger på en stol i deras lilla spelkiosk! Mamma springer fram direkt och tar hand om honom, typ alla andra går bara förbi! Mamma och en annan kvinna satt med honom och väntade på ambulans för han hade hjärtfel!

Stackarn hade kommit ut från sjukhuset idag och åkte direkt till en kiosk för att äta korv och spela, då rasade han samman nästan på en gång! =( Hoppas han mår bra nu i alla fall, han åkte tillbaka till sjukhuset med ambulansen! Nu är vi hemma igen i alla fall och det är fullt kaos här hemma, haha! Vi i familjen fixar och donar med all mat samtidigt som Viran åker flak, hon kommer hem snart och då ska vi alla duscha och fixa oss innan alla gäster kommer! Av mina vänner så kommer Anna, Jossan, Astrid, Cissi och Mika! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0