Humlan med bästis!

Vilken tur jag och Bonnie hade, jag slog henne en pling när jag slutat jobbet och då var hon precis påväg hem! Hon hade inget bättre för sig och vi båda befann oss då på Östermalm, så vi möttes upp och handlade lite lunch innan vi satte oss i Humlan i solen på gräset! =) Vi båda jobbar som galningar för tillfället så att få ha en ledig eftermiddag i solen är guld värt för oss båda! Nu kom jag precis hem och ska bara byta om innan jag vänder om in till stan igen, ska möta upp ett gäng vänner och softa på Snaps uteservering, sommarsommarsommaaar! =) 

Lite bilder från idag!



Btw, fick en kommentar av en tjej som hette Johanna, du lämnade ingen e-postadress eller blogg så jag svarar här istället! Jag åker till Sydamerika i november! =) Kramkram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0