I F*cking made it!

Yes! Jag tog detta enormt långa dubbelpass och sitter nu hemma som en stolt segrare! Jag har även grymt mycket överskottsenergi (lär bero på att jag tagit en ipren idag som fick mig att må bättre, jag tar värktabletter så himla sällan att de gör nog en stor värkan på mig..) och hade världens lust att dra ut på stan efter jobbet! Jag kände dock att det skulle ge igen för mig imorgon och nu ska jag inte överanstränga mig alls förrän jag är HELT frisk! 

Olle ringde mig till jobbet ikväll när han satt med gänget i en park och hade det nice, han ville att jag och Sandra skulle joina dom! Fyfan vad jobbigt det var att säga nej denna UNDERBARA sommarkväll, men det skulle jag bara få äta upp imorgon med typ feber eller något annat som konsekvens! Imorgon håller vi alla tummarna för ett mirakel tycker jag, att jag vaknar upp helt frisk och kry! 

Nu ska jag sova, höres imorgon!!

Postat av: elvira

Du är INTE mänsklig....

2011-06-30 @ 18:49:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0