I'm just gonna rest my eyes for a while..

Pjuh.. Hej på er, vilken lång dag det har varit! Jag har praktiskt taget jobbat från 9 imorse till 22.20 ikväll, jag kände nu på kvällen hur seg jag var och att jag behöver sova mer! Jag kom hem för en stund sen och har nu fixat en kopp te som jag ska dricka upp innan jag hoppar i säng! Blev så chockad när jag kom hem och såg mamma i soffan med bandage på tummen, hon skar av sig en bit av tummen igår när hon fixade i trädgården och åkte in på akuten där hon spenderat natten!! 

Det är så typiskt min mamma att inte vilja lägga någon börda på oss barn så jag visste ju inte om någonting förrän jag kom hem, det var iofs bra eftersom jag hade ändå inte kunnat göra något förutom att oroa mig! Jag hade inte kunnat koncentrera mig på jobbet om jag visste om att mamma hade legat på akuten, min stackars mami! =( 


Trött men nyduschad brud, det var sjukt behövligt!!


Natti natti allihopa, vi hörs imorgon bitti igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0