Kurering!

Heter det så? När man ska kurera sig, alltså bli frisk typ.. Det lät som ett så erotiskt ord när jag skrev det? Hehe, aja det är vad jag ska göra ikväll i alla fall och imorgon är jag ledig! =) I slutet av arbetspasset idag kände jag mig nästan lite yr och febrig så jag blir nog hemma med mamma och pappa imorgon på Midsommar! Jag har inte firat Midsommar typ sen jag var liten för jag har rest nästan varje gång eller varit matförgiftad och spytt som förra året! =P 

Detta är min kurering ikväll hehe! Har inte ätit nudlar sen jag var liten och detta är min
första test på Nacho Rolls, Marabou Mango klagar alla så mycket på men jag gillar'en! 


Nu ska jag bädda ner mig och se lite på O.C, Farsta flash baaacks ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0