LISSABON, here we come!

Nu är det bokat!! Jag och min vän Ruth åker till Lissabon i slutet av juli för en härlig weekend i storstaden! Vi ska även passa på att gå på Bon Jovis sista konsert för denna turné och vi har Golden Circle-tickets, waah längtar!! Jag vet inte när nästa Bon Jovi-turné blir och jag älskar att se mina 80talsidoler live så jag måste bara gå igen, det bästa med deras konserter är att de byter låtar så man får höra nästan alla sina favoriter ju fler gånger man ser dom! =)

Nu gäller det bara att leva på nudlar fram tills vi åker för att kunna fortsätta spara så mycket som möjligt! Bon Jovi ska vi se i Lissabons största arena, Madonna uppträdde i den för 3 år sen inför 75.000 pers!! Efter det kommer vi ha ett par dagar i den varma staden att bara turista och semestra lite, det ska bli så sjukt nice!

Jag & min Ruth, älskar att resa med dig!!
 


Woho, lite mer än en månad kvar bara!! Helt galet vad jag längtar!

Postat av: mirre

Så kul :D

2011-06-21 @ 14:16:37
URL: http://mtv.se/mirre

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0