Lördag 11 juni 2011

Heeeeey.. Shit vilken kväll det var igår, så sjukt rolig att så sjukt snabbt den avslutades! =P Jag hade hållt igång i typ en vecka nu utan mycket sömn och bara mycket jobb, så vid halv tolv-tolv inatt gick jag upp till mitt rum för att vila! Det resulterade i att jag somnade på mitt överkast och vaknade upp nyss, haha stackars Mika och Nadia som kommit hit typ två timmar tidigare! Weeeell, det är inte första gången jag lyckats med det där så jag borde vara van vid det här laget..! 

Förutom det så var kvällen otroligt trevlig, det var så himla mycket folk och släkt överallt och små barn som lekte med mina gamla leksaker! =) Maten var fantastisk och vi har säkert hälften kvar där nere, många softa matlådor blir det framöver mao! =) Behöver en redan idag när jag jobbar så det är bra..

Såhär såg jag ut igår i mammas tunika!


Ännu fler bilder kommer senare, nu ska jag äta frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0