Lördag 25 juni 2011

Det enda jag tänker på när jag skriver "25 juni" är Michael Jackson. Idag är det årsdagen nummer 2 sen han gick bort, kan inte förstå att tiden har gått så fort samtidigt som det faktiskt känns väldigt länge sen.. Jag lägger ut ett inlägg senare där jag hyllar en av mina 2 enorma musikidoler, samt med en av mina favoritlåtar med honom! 

Jag ska dra lite kort om gårdagen innan jag åker till jobbet. Efter middagen så gick pappa upp och tittade på sporten på övervåningen, då passade mamma och jag på att bädda i soffan där nere och så drog vi igång en film, vi låg där skavfötters och drack en massa te, jättemysigt! Dock kunde jag återigen inte somna när jag gick och la mig, så jag lånade en av Elviras böcker och läste i nån timme tills jag blev trött! :) Det har varit en jätteskön Midsommarafton, jag är så tacksam att jag har så underbara föräldrar!

Egenplockade smultron, jordgubbar, grädde och glass - Sååå gott!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0