Måndag 27 juni 2011

Yeaaaaaaaay jag vaknade upp idag typ frisk! =) Jag var bara lite täppt i ena näsborren men annars var det lugnt, jag ska ta det lugnt idag i alla fall men ikväll ska jag och min Sandra hänga! Hon jobbar på vår gamla butik ikväll så när hon slutat ska jag åka in och möta henne där, saknar att jobba där faktiskt! Samtidigt var det bra att jag  slutade då (när jag åkte till Indien) för nu har jag tusentals grymma minnen från min tid där, och så många nya vänner för livet! 

Jättegammal bild på min på gamla jobbet, vi hade t o m de röda skjortorna kvar då haha!


Det är ju tropisk värme ute, kanske ska jag ut och sola eftersm jag tappat så mycket av min färg under tiden jag varit sjuk och jobbat så mycket!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0