Måndag 6 juni 2011

Godmorgon! =) Igår var jag och Fredrik och såg Melancholia på bio, jag hade helt andra förväntningar på den filmen än vad vi såg! Först av allt så gjorde Kirsten Dunst en grym insats som rollen Justine, det bästa jag sett henne skådespela någonsin! Filmen i sig var väldigt obehaglig dock, den handlar om världens undergång och Justine är typ synsk och börjar bete sig väldigt konstigt tiden innan det sker. När jag och Fredrik gick därifrån så hade jag en sjukt obehaglig känsla i magen, Justine var en otroligt obehaglig roll! 

Jag hade cykeln i ropsten så jag typ gasade hem (jätterädd för typ allt jag såg), som tur var så såg jag 2 småtjejer cykla en bit framför mig så jag cyklade allt vad jag kunde för att hålla mig nära dom! =P Hehe, jag var även rädd när jag kom hem och precis då fick jag sms av Mika där det stod "vaken?" så jag ringde henne för att lugna ner mig! Hon satt och väntade på MTV Movie Awards live på MTV så hon hade all tid i världen haha.. 

Nu måste jag käka frukost, jobbar ett kort morgonpass idag bara sen ska jag nog ut i solen! =) Kramkram ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0