Midsommar utan regn!

Mamma & pappa odlar egen sallad, kryddor, rädisor och massa annat!




Mamma & pappa hade rätt, det var SÅ mycket godare med egenodlad sallad & rädisor!

Lånade en av mammas fina tunikor idag!



Gudomligt god middag!


Mamma har fixat ett litet bad till fåglarna, de äter upp fågelmaten mamma hänger ut på
en dag! Vi har så många sötnosar som flyger runt i vår tomt just nu, jag ska visa er fler
bilder på mammas trädgård en annan gång! Jag måste bara ta mig tiden att fota allt!


Nu ska jag äta smultron (som mamma har plockat ur vår trädgård) med grädde och glass =) Sofia ringde nyss och är på fest på en väns landställe, jag skulle egentligen också till ett landställe i närheten men är glad att jag valde att vara hemma eftersom jag inte är helt frisk! Ha en trevlig kväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0