Onsdag 8 juni 2011

Hej alla fina! Nu har jag lunch på jobbet och tänkte uppa lite fort, jag har väldigt många
pass på jobbet just nu vilket är grymt men det kommer drabba bloggen lite, tyvärr! Idag
jobbar jag ända till kl 22.20 och sover sen hos min Sandra inatt igen, det är mkt närmre
till jobbet från henne! vi stänger även tillsammans ikväll så då åker vi sen hem till henne
och dricker te, jättemysigt! Dock kan jag inte lägga upp några bilder förrän jag kommer
hem och det gör jag inte förrän imorgon vid 17-tiden!

Hade en bild på mig från i måndags sparad på bloggen!

Hoppas ni har det bra i alla fall, idag mår nog naturen bra också här i Stockholm då det regnar! Efter veckans kanonväder med över 25 grader och sol så behöver naturen lite vatten. Men vi hörs innan jag börjar nästa pass igen, pusspuss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0