Otroligt bra kväll!

Hejhej på er! Jag, mamma och pappa har haft en sån bra kväll! Jag slutade jobbet klockan fyra och tog då en promenad in till stan och provade lite bikinis i väntan på att bion skulle börja! Kl halv sex mötte jag mamma och pappa vid Saga för att se King's Speech, det var en riktigt bra film! Synd var det bara att biosalongen var jätteliten så våra ben typ somnade under filmen och jag råkade nästan sparka personen framför mig i huvudet flera gånger! 

Efter det så åkte vi till Vishiis mammas indiska restaurang och åt middag, maten var som vanligt GUDOMLIG och nu är även mamma och pappa kära! Vishiis syster Shavetta jobbade också och såklart deras mamma, så när alla andra gäster hade gått så satte sig hela familjen med oss och pratade och så fick vi massa efterrätter! Otroligt trevlig kväll och jag tipsar er alla om och om igen, besök deras restaurang för denna underbara matupplevelsen; Simply Pam's i Hornstull och hemsidan finner ni HÄR

Mina fina föräldrar på restaurangen! 


Våra huvudrätter, YUM! 


De små efterrätterna, vad jag saknar Indien så fort jag besöker Simply Pam's!


Nu måste jag sova, jag ska upp halv sju imorogn men först ska jag dricka te med päronen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0