Packing time!

Hallu, nu kom jag precis hem från jobbet efter att ha gasat hem med cykeln sista 5 km! Jag har nu 2,5 timme på mig att duscha, packa, käka middag och blogga lite! Det är bara pappa och jag hemma ikväll så jag har mycket plats i huset till att springa upp och ner åt alla håll hehe.. Ikväll vid 11 går vår nattbuss, vi kommer bo hos min barndomsvän i Oslo en natt och jag tackar Gudarna för att hon finns och är så snäll som låter oss sova där! Vi kommer även powernapa lite där när vi kommer fram då vi inte lär få mycket sömn på bussen!

shoppade loss idag på jobbet, vi rear ut massvis med varor under renoveringen
så jag fick allt detta för typ 300 kronor.. Helt sjukt!!


Tillbaka till packningen, hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0