PICS from BON JOVI live in Oslo

Taggade tjejer påväg till arenan!



Kön var inte lång så vi hoppade in en timme innan insläppet!




Just me and the stage!


Såhär lite folk var det när vi kom in, hela golvet var fullt sen!


Det var bara att sätta sig och vänta sen!   


Sen kom regnet..


Sen kom solen!! :D    


Tog en bild precis storbildsskärmarna började lysa och Bon Jovi vandrade upp mot scenen!
Det första jag såg var Richie Sambora, jag blev så överraskad att jag stod och skrek i
Mirres ansikte "WHAT THE FUCK?! RICHIE SAMBORA!! RICHIE ÄR HÄR! RICHIE ÄR HÄR!"


Golvet var som en enda enorm Bon Jovi-fest! Vi hoppade runt och dansade och sjöng
i 2,5 timmar i streck! Så fort några omkring oss var tråkiga så hoppade vi vidare! =P





Så kom ösregnet men vi röjde bara mer! Jon Hoppade och dansade i regnet på scenen
och sa sen "Its nothing like taking a shower with your best friends!"



De här gänget peta på mig när jag fotade Mirre och skrattade och sa åt mig att fota dom
istället så det gjorde jag, de var så sjukt sköna och röjde som fan! De stod även och
skrattade glatt åt mig när jag hoppade runt och skreksjöng till varje låt som en galning!





RICHIE SAMBORA LADIES AND GENTLEMEN, I fucking love you!



Dyngblöta och galna tjejer!












I slutet körde de Living on a prayer och det vart GAALET (video kommer senare)!


BON JOVI EVERYBODY! Tack för att ni finns, jag älskar er!



♥  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0