Söndag 12 juni 2011

Morrnmorrn! Att ställa klockan på en tid innan 7 är för mig självplågeri, men jag slet mig själv upp och vaknade till i duschen! Idag jobbar jag 8.30-15.30 och hur jobbigt det än är att gå upp tidigt så är det himla skönt att få sluta tidigare också! Idag ska jag möta upp min älskade Mirre som har varit i Stockholm sen igår, hon ska bo hos mig tills vi åker till Oslooo på tisdag kväll! =) Fan vad kul det ska bli, det kommer vara nästan exakt ett år sedan jag såg Bon Jovi live i O2 Arena i London med min Anna! 

Anna och jag i O2 Arena!


Nu ska jag väcka min mamma så vi kan äta lite frukost tillsammans, sen ska hon skjutsa mig till tunnelbanestationen innan hon åker vidare! =) Kramkram på er, vi hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0