Stolt över mig själv!

Egentligen skulle jag varit ledig den här helgen, istället har jag jobbat 20 timmar och tjänat massvis med pengar öfr Sydamerika! =) Jag har sedan åkt direkt hem och umgåtts med mina föräldrar hela helgen, med andra ord inte gjort av med massa pengar! Ibland måste jag stanna upp och påminna mig själv om att jag faktiskt kämpar på bra och berömma mig själv för det, sånt är väldigt viktigt! Nu sitter jag här hemma på söndagskvällen med en pizza i magen och har 2 soliga dagar framför mig i ledighet!

Det är bara 4,5 vecka kvar tills jag åker till Portugal också, det ska bli så himla kul! Jag ska få träffa min Ruth igen, se mitt favoritband live, få 5 härliga semesterdagar i solen och få uppleva en storstad i Europa som jag faktiskt inte besökt än! =) 

Att ha en helg med föräldrarna har jag tyckt varit underbart skönt, mina systrar var på
annat håll, här är jag och storasyster på Virans student för två veckor sen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0