Svårt att slappna av.

Det är verkligen svårt att gå från ett riktigt högt tempo till att slappna av! Idag är jag helt ledig och gick ut och la mig i solstolen, jag låg där i kanske 15 minuter innan jag gick in igen och la mig framför TVn! Istället för att dra ut och träffa massa vänner och njuta av det fina vädret i ledigheten så har jag bara suttit inne hela dagen, well det kanske jag behövde! Nu ska jag i alla fall åka in till stan och möta upp några kompisar! Jag måste ju ta vara på att jag är ledig två dagar i rad så jag behöver inte gå upp för något speciellt imorgon bitti! =) 

Nu ska jag åka hem tilll några som jag inte varit hos på över 1 år! Jag ska hem till Stella och Nima och träffa min finaste Marcello! Jag minns senast vi sågs så hälsade Nima och Stella "ha det så bra i Indien", då kommer jag ihåg att jag tänkte "undrar om vi kommer ses igen"! haha =) Marcello lärde jag känna genom Mirre när de var i Stockholm för Lady Gaga! När Mirre sedan åkte tillbaka till Skåne så hängde jag och Marcello typ varje dag, jag blev snabbt nära till Stella (hans syster) och hennes kille Nima också! En natt när jag sov där så låg vi typ 5 pers i deras bäddsoffa och tittade på The Hangover, saknat dom! 

En bild på mig och Mirre hemma hos Nima och Stella förra våren!


Efter det ska jag möta upp min Sandra! Vi hörs sent ikväll eller imorgon igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0