Tio koppar te senare..

Helt allvarligt, jag har druckit säkert 10 koppar te idag och bara legat framför TVn! Utöver det har jag faktiskt knappt ätit någonting, har känt mig typ mätt hela dagen eftersom jag åt så mycket igår kväll! Nu tänkte jag hoppa i badet en stund, måste duscha håret och tvätta av mig så jag kan sätta på mig en fin klänning istället för att gå runt i mitt nattlinne, så mamma får som hon vill! =P Men jag älskar faktiskt dagar som dessa, att bara vara runt hemma hela dagen i nattlinnet och bli omhändertagen av päronen! 

Det gör inte mig någonting att inte göra något på Midsommarafton, jag har ju som sagt inte firat det på så många år att jag inte tänker på att midsommar är någon stor högtid! Ikväll ska mamma, pappa och jag grilla entrecote och till det ska vi ha halloumi, sallad och annat gott! Senare ikväll blir det nog film för vår del! Imorgon måste jag gå upp redan vid 9 för att jobba ett nio timmarspass, då ska jag vara frisk!! 

Slänger upp lite bilder senare ikväll, kramkram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0