Tisdag 21 juni 2011

Morrnmorrn! Nu sitter jag hemma hos min polare och äter knäckebröd med 1 skivad (och ostekt) bratvurstkorv, det var typ det enda hon hade hemma! :P Det har varit ombyggnad här ett tag så hon har knappt varit här, snart blir det flytt för henne i alla fall och det kommer bli närmre mig yeay! Det är så mysigt att sova här, känns som när vi bodde i Farsta! =)

Vi ska snart börja röra oss mot våra jobb, jag är typ astaggad efter resan Ruth och jag bokade igår!! Nu måste jag jobba som fasiken för att ha råd med allting (om jag vill kunna spara i de mängder jag gör) och det är lugnt för mig, så länge jag låter mig själv göra det jag älskar! =)

   

Ruth och jag när hon besökte mig i Stockholm förra månaden
♥ 
 

Berättar mer senare under min lunch istället om vart vi ska, KRAM!

Postat av: Born this way

=)

2011-06-21 @ 08:23:41
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0