Tisdag 28 juni 2011

Idag mår jag faktiskt ännu bättre, jag känner att det är liite förkylning som fortfarande sitter i men det borde vara helt borta snart! Idag ska jag möta upp Cissi, Marcello och Josse för att köpa med lite picknick innan vi sätter oss i Humlan! Det ska bli tropisk värme även idag så då får man passa på att vara ute så mycket som möjligt, igår låg jag ju inne hela dagen! 

Cissi åker till Budapest imorgon för att dansa i 3 veckor i streck (hårt schema), är så stolt över henne så idag ska vi säga hejdå för 3 veckor! Det är iofs inte så tungt för oss för senast vi sa hejdå på det här sättet så åkte jag till Indien ett halvår haha.. Men hon ska även åka till New York i tre månader i höst, sen åker jag Sydamerika och det blir nog under tiden hon är borta.. Så då blir det långt hejdå igen! =( Thank God for the internet! 

När jag öppnade min dörr för att gå ut och gå på toa så hittar jag min katt på golvet
såhär.. Vi börjar tro mer och mer att vi har en hund och inte en katt, haha! =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0