Tisdag 7 juni 2011

Morrnmorrn! Hoppas allt är bra med er, jag sitter hemma hos cissi i samma klänning som igår och ska snart börja röra mig in mot stan! Vi hade en sjukt rolig kväll igår med vänner på Söder, vi satte oss på en av uteserveringarna på Medis-torget och satt kvar där tills dom stängde! Det var sjukt härligt att dra ihop ett gäng och chilla på Söder, jag och Mika pratade om att det påminde lite om förra året förutom att sjukt mycket folk saknades hehe!

Bilder från igår kommer senare ikväll!

Nu ska jag röra mig, jag ska till frisören och klippa topparna + lägga in blonda slingor! =) Måste även noppa ögonbrynen hos henne för det är jag så dålig på att de börjar se hemska ut nu, haha! Direkt efter det kommer jag åka till jobbet och köra 15-21.15, så vi hörs inte förrän typ halv elva ikväll! Ha en grymt nice dag allihopa, kramkram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0